Do wyboru tego kierunku zachęcamy osoby, które chcą zdobyć umiejętności i kompetencje pozwalające podejmować pracę w roli eksperta w ośrodkach badań społecznych, marketingowych, w firmach zajmujących się User Experience, kampaniami medialnymi i reklamowymi oraz jako specjalista w zakresie marketingu, tworzenia wewnętrznych i zewnętrznych strategii komunikacyjnych, social relations, w instytucjach i firmach zajmujących się doradztwem i consultingiem oraz działach HR, w ośrodkach badania opinii społecznej oraz w instytucjach administracji różnych szczebli.
Na II stopniu socjologii możesz wybrać jedną z dwóch specjalności:
Co trzeba zrobić, żeby studiować socjologię II stopnia
2-letnie studia o profilu praktycznym, prowadzące do tytułu zawodowego magistra
Limit miejsc: 15
Uprawnione do podjęcia studiów są osoby, które posiadają dyplom ukończenia studiów. Kandydaci przyjmowani są według kolejności na liście rankingowej, sporządzonej na podstawie punktacji za: (1) przeliczony wynik ukończenia studiów wpisany do dyplomu, (2) zgodność albo pokrewieństwo kierunku ukończonych studiów z wybranym kierunkiem studiów drugiego stopnia, przy czym za kierunki pokrewne, uważa się kierunki: z zakresu dziedziny nauk społecznych i z zakresu dziedziny nauk humanistycznych.